מה דבורה מזמזמת לנו?

מה דבורה מספרת לנו על העולם שלה? איך עובר לה היום? דבורה תבקר אותנו כאן ותשתף אותנו בסיפורים קצרצרים על חייה ועל קורות משפחתה בכוורת. הצצה דרך אשנב משושה אל חיי הדבורים, עולם גדול ומרתק.

קרא עוד
0 הערות
יער עירוני עם רחובות של עצים

שימו לב לסיגלונים שפורחים ברחבי העיר כי תכף היופי הזה יחלוף. והגזעים הוותיקים והמפותחים, הולכים ומתמעטים וחלקם קצת כמו בשיר של זך - רזים מעט, חבולים, אך עדיין מתעקשים לסחוט את האדמה הנושמת שהולכת ומתמעטת בגני בעיר. אדמות גנים שמתחדשות בכסות שטיחי פלסטיק המאיימים על שרידותם של העצים הוותיקים בגנים.

קרא עוד
0 הערות
על הדבש ועל העוקץ בצלחת רימון

האם האדם יכול להסתדר בלי דבש? ברור שכן, השאלה האם הוא רוצה בכך? והתשובה היא כנראה, שהאדם תמיד ירצה לטעום מן הדבש (כמו מהתפוח) אבל רצוי שזה יהיה מעט, מוגש בצלחת עם כתר רימון מקרמיקה בעבודת יד, כי לדבש הזה מגיע הרבה כבוד.

קרא עוד
0 הערות
להיות קרמיקאית אכפתית בעידן של פלסטיק

שפכי את זה כאן. מה זה להיות יוצרת קרמיקאית בעידן של פלסטיק, רב פעמי גנרי וחד פעמי? לא יודעת לאן הבלוג הזה ייקח אותי, אבל אני שמה פה את המחשבות במסע, את העשייה ואי העשייה, את התסכול, את הטעויות וההישגים...

קרא עוד
0 הערות
השנה 2020 והחומר מלמד אותי שיעור בהאטה

שנת 2020 הגיעה והיא הטיחה בפנינו - העולם משתנה ואתם לא? ככל שהרבתי לעבוד עם החומר הדבר הכה בי פעם אחר פעם. זה חילחל לתוכי ואני האטתי עם זליגות לתוך "סטרס" ומרוץ אחר הזנב.

קרא עוד
0 הערות